Finansowanie działalności
Strona archiwalna
Teatr prowadzi gospodarkę finansową według ogólnych zasad określonych w przepisach.
Do składania w imieniu Teatru oświadczeń w zakresie jego praw i obowiązków majątkowych wymagane jest współdziałanie dwóch osób: Dyrektora Teatru i głównego księgowego lub osób przez Dyrektora upoważnionych.
Teatr pokrywa koszty bieżącej działalności i zobowiązania z uzyskiwanych przychodów.
Źródłami finansowania Teatru są:
-
-
przychody z prowadzonej działalności,
-
inne przychody m.in. inne dotacje, środki uzyskane w ramach pomocy zagranicznej, środki uzyskane z funduszy Unii Europejskiej, darowizny, spadki i zapisy, odsetki od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych
-
przychody ze sprzedaży majątku ruchomego.
-
dotacje organizatora:
-
podmiotowej na dofinansowanie działalności bieżącej w zakresie realizowanych zadań statutowych, w tym na utrzymanie i remonty obiektów,
-
celowej na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji,
-
celowej na realizację wskazanych zadań i programów